Vanligt Joanna-problem

Har absolut inget tålamod när det gäller min hy. Jag menar, när man hållt på så länge som jag vill man
väl ändå märka skillnad.. Jag tycker nästan det bara blir sämre.. Hehh. Men jag testar nya saker (synd
bara att det är så dyrt) och har just börjat träna mer (röra på mig överhuvudtaget, haha) så jag hoppas,
hoppas nu igen. Vill bara kunna vakna upp en dag och ha porslinshy som man hade under sina yngre
dar. Men sådan tur kommer jag nog knappast ha. Mer piller att knapra! Hurra hurra!

Viktiga punkter för mig att följa:

♥ Sova mer
♥ Vara ute och gå
♥ Äta mer färsk frukt
♥ Dricka mycket vatten
♥ Knapra piller
♥ Försöka hålla mig från att irritera ansiktet
♥ Ta cykeln till affären istället för att åka buss
(iallafall så länge det inte finns snö...)

PS. Joanna avskyr alla som klagar över ingenting (inom hy/acne) då jag (och många andra) har det
så satans mycket värre. Jag skulle lätt byta ut min hy mot någon som får en liten mesfinne här och där.

För min acne, är ingen "usch-hon-äter-bara-skräp-och-vet-inte-hur-man-tar-hand-om-sitt-ansikte"-acne.
Det är en "jag-har-en-hudsjukdom-som-jag-har-ångest-över-och-kämpar-mot"-acne.

Rodnader, knottror, ärr, blåsor och blemor.
Att jag har världens bästa självförtroende hjälper ju verkligen... Blivit beroende av smink?
Tragiskt men sant. Ett försök att känna sig bättre I guess. Får oftast motsatt effekt, haha..
Kan iallafall med gott samvete och tunn plånbok säga att jag använder mig av Mineral-smink.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Kämpa på!

Det kunde vart värre :)

xoxo lovergirl

2011-09-22 @ 12:30:07
URL: http://taboca.blogg.se/
Postat av: Joanna

<3

2011-09-22 @ 19:23:13
URL: http://jmaj.blogg.se/
Postat av: Ida

Va jobbigt för dig, men kämpa på! Håller tummarna för dig:)

2011-10-02 @ 14:33:29
URL: http://minneskorten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0