♥ Sadness and SoW-row ♥


Mitt favoritspel på Facebook ska stänga ner. "-due to rising costs and waning interest, we can
no longer support this application" säger dom. Dom ska stänga ner idag men jag fortsätter
spela allt jag kan. Funderar på att använda mina över $8,000,000,000,000,000,000 guld
till att köpa drakar eller nåt. Bara för att liksom. Känns lite surt att sluta på typ level 570.
Hade väl hoppats på 1000 men, haha jaja. Jag har ju liksom bara spelat konstant i
typ 4 år. Hur som helst så ville jag väl mest hylla detta underbara spel och gratulera
för att dom lyckats få mig att logga in/spela i princip varenda dag. I will miss you.

JOANNA MARIA AURORA SCHOOL OF WIZARDRY
a proud top five hundreds rank amongst hundreds of thousands of players.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0