Macaron

Jag sitter just nu och äter Macarons för första gången i mitt liv och tänkte att "jag kanske
borde blogga om det", medan jag tänkte det kom jag fram till, just ja... kanske skulle ha
fotat dom innan jag skar sönder alla på mitten (delar med min bror). Så ja.. Det blir tyvärr
ingen halvtaskig bild fotad av mig utan jag lånar en bild från google. Ja, vad ovanligt...

Jag köpte dom på Edmarks Finbageri som ligger väldigt nära där jag bor.

Försökte hitta en bild som hade på ett ungefär samma färger som dom jag köpte,
det gick sådär. Jag köpte iallafall 5 st och det var 1 brun, 1 grön, 1 gul, och 2 olika rosa.
Dom smakade helt okej faktiskt. Typ som en biskvi, fast mycket mjukare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0