Skeptiska hårtankar

(En bild på mitt typ nuvarande hår då det fått magisk hjälp av plattången.)

Men just nu är mitt hår i det stadie då det är sjukt tråkigt och livlöst och jag gillar det inte alls. Saknar
långt fint jämnt smålockigt hår och när jag tittar på gamla bilder vill jag ena stunden färga det mörkare
och den andra ljusare. Jag har funderat på att klippa lugg/ permanenta och/ färga. Har tillomed funderat
sjukt på om jag bara ska klippa det kort igen, bara för jag är så jäkla less haha. Men skulle säkerligen 
fetångra det.. fast då skulle jag kanske sluppit massa ångest av att inte använda plattången.

En gammal bild från runt halloween 2010 fast med typ
platinablont hår, haha det kanske hade fungerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0