Körskola

Hade min första körlektion igår, ja jag vet jag är seg. Hur som helst så gick det rätt bra.
Läraren tyckte det gick skitbra iallafall. Jag bokade så många lektioner jag kunde innan
dom skulle ta semester fast det dryga är att det bara var den här veckan som var insatt
i deras pärm då så jag kunde bara boka för den här veckan. Så när jag var där igår tänkte
jag boka mer men ALLT, seriöst ALLT var fullt.. Den första lediga var den 17 augusti men
det är enbart 1 lektion och sen endast 1 lektion den 18e också. (Då fyller jag tillomed år.)
Sen brydde jag mig inte om att kolla mer. Flyttar liksom sen.. Kul liv alltså. STRESS. <3

Jaja, jag har ju iallafall 8 lektioner kvar den här veckan... Men jag undrar om dom räcker.
Tur jag lär mig snabbt och kör skitbra som sagt, he he he. Har 2 lektioner idag med den
första av dom kl 13.30 så jag måste göra mig klar nu. 

Långt tråkigt inlägg jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0