Rubrik

Imorse väckte mamma mig ca tjugo i nio med en mugg "vuxenvälling". Jag hade bett mamma dagen innan att väcka mig för att vända tillbaka dygnet, (fast hon vet nog inte att jag varit vaken typ hela nätterna).. Kotten hälsade också på, han var på bra humör som vanligt där han låg och spann, boxande i luften. Jag hade egentligen tänkt att kliva upp, duscha och skriva här redan då... Fast jag somnade såklart, skittrött som jag var. Vaknade sen igen vid kanske 12-1 då Kotten ville gå ut från rummet (jag har alltid min dörr stängd så inte alla katter springer ut och in i mitt rum och gör ofog, Kotten är typ den enda som får vara där inne). Iallafall så, smart som jag oftast är, la jag mig direkt i sängen efter jag släppt ut honom.. Och hipp som happ ringde Isabelle och väckte mig vid ca 15.00, och frågade om jag skulle komma in till UH och ta en kaffe då jag någolunda vaknat. ^^ Så det är iallafall planen nu. Jag har duschat, gjort mig färdig och sitter och äter nu. Ska förmodligen hjälpa Robert(min bror) att skotta sen innan det till slut bär av mot bussen.

Jag och Kotten imorse.

Kommentarer
Postat av: Nicolaimoa

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-07-29 @ 09:25:46
URL: http://nicolaimoa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0