Isabelle, det finns ett till inlägg innan det här inlägget :)


Typ det jag gör på dagarna mellan alla lektioner.

♥                                           Slöar
♥                         Dricker té/kaffe
♥                                  Tittar på tv
♥                              Äter choklad
♥       Pluggar (då jag fått läxor)
♥          Tittar ut genom fönstret
♥                                  Facebook
♥                               Tittar serier
♥                          Dator via> TVn
♥                  Vattnar mina växter
♥                          Spelar TVspel
♥              Hälsar på hos Martin

Ja just ja.. Jag har en egen liten plattv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0