Sliten

Har så otroligt mycket jag måste göra.
Har sökt in på två skolor i Piteå och måste träna inför intagningsprov och dylikt. Jag har sökt Ljudteknik på Piteå Musikhögskola och Framnäs folkhögskola inriktning Jazz och Pop/Rock. Har skaffat intyg att jag har bra hörsel för annars kan jag inte söka ljudteknik, lol. Nu är det bara massa massa teori som ska nötas in och 4 låtar (i princip okända för mig) ska jag kunna utantill tills om en månad då jag ska åka upp till Piteå och sjunga till liveakompanjemang (+ intagningsprovet).... Usch fyfan säger jag bara. Jag kommer dö. Speciellt då jag knappt kan ett dugg i att läsa noter och allt vad det innebär.. Måste fixa alla skolämnen jag behöver också annars kommer allt besvär vara helt i onödan.. Life is good.


Kommentarer
Postat av: Bilalvera

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-12-13 @ 15:57:16
URL: http://bilalvera.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0