Torsdaaaag

Gick nyss in i mitt rum och möttes av kyla. Jag bor nere i källaren så det är inte precis underbart alla gånger.. Jag brukar ha det ganska varmt på mitt rum men jag hade såklart sänkt värmen innan jag for till skolan imorse.. Jag har för övrigt lämnat en intresseanmälan på en lägenhet, inte för att jag någonsin skulle ha råd med en men det skulle vara sjukt skönt att ha något eget. Men ja, jag har det ju bra hemma, jag gillar att dagdrömma bara haha! Hoppas verkligen jag får en dator i julklapp. Det är så frustrerande att inte ha någon egen och inte är det lätt att få göra sina läxor ifred heller.. Och om jag av någon underlig anledning lyckas få mig en lägenhet är det ju nästan ett måste! Sitta vid min Wii duger ju verkligen inte! Hallå flikar, ctrl c, program överhuvudtaget?? Och bara youtube som underhållning, hemska saker... Haha! Jag får be om ursäkt om allt jag skriver inte blir indelat utan bara i en stor klump, so sorry! Inga bilder blir det heller inte då jag sitter här. Håll ut! (Bakade btw smulpaj med bär för andra gången under den här veckan som gått.. Är svinlätt att göra men känner mig ändå lite småduktig!)....(och rund om magen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0