Öppet hus

Imorgon är det öppethus på skolan och det ser jag ju fram emot.... Härlig skola på en lördag... Men är ledig på måndag så okejdå. Och så är det gratis fika. Jag sitter vid min Wii nu och skriver, eller snarare, jag har lagt mig i sängen för att sova men kände mig extra snäll helt enkelt. Det är ju inte så ofta jag skriver här, minst lika ofta som varje inlägg är intressant. Gu va fyndigt. Det är ganska drygt att skriva då jag inte har något tangentbord utan endast min wii-mote att styra runt med på skärmen. Drygast är med å, ä, ö, då jag måste öppna en sidoflik att ta fram de ur. Men börjar fan bli snabb nu. Ös. Fast jag är skittrött nu så jag ska banne mig sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0