Gu så kul!

Hallå. Jag är inte så förtjust i att blogga alla gånger. Men.. Det är för det är så fult. Sen har jag inte så mycket att berätta. Och jag har inte ens någon egen dator, såå det är inte så lätt alla gånger. Men jag hoppas på att jag får en dator till julklapp, jag avskyr att sitta och köa på att få göra det jag vill, men ibland får jag inte ens tid till att göra det jag ska/måste. Lite svårt att göra sina läxor då kära mamma och pappa.
Min bror Robert har flyttat hem nu, han ska ha praktik i typ ett halvår och det känns rätt trevligt att inte bara vara mamma, pappa och jag. Fast det blir ju mer kö till duschen på mornarna såklart... Perfekt för mig som är så morgontrött!
Förövrigt, mitt rumstädande går väl som vanligt, ett evighetsprojekt sa pappa och jag håller väl med honom lite. Men jag älskar tanken över hur det kommer se ut, om jag någonsin blir färdig, när jag nått mitt slutresultat. Supermysigt!

En bild från när jag och Martin spelade alfapet på betapet.se för skitlängesen, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0